Wednesday, April 21, 2010

Gelisahku Resah

1. Kegelisahan terhadap barang2 sampel dan chemicals. Sejak kebelakangan ni selalu sgt ada masalah power cut la, budak2 ter-unplugged wayar la. Takutnye barang2 tu spoil. Antibody, precision marker dan brg2 lain bukannya murah, dah la susah nak dpt, kalo order kena tunggu berminggu-minggu.

2. K. Azi lab technician meat science lab pulak dpt keje lain. hmm, kurang lah geng, lgpun K. Azi byk bantu kitorang selama ni.

3. Co-partner aku si Ain ni pulak mcm x nak habiskan projek ni.. dia dah la student JPA, nnt mesti nak kena keje ngan gomen. selama ni dia yg otak geliga dan sgt rajin, aku ni mcm pembantu je. kalo dia jugak cabut, x tau la apa nak jd ngan aku.

4. kat sini, environment dia x best sgt in-term of culture la. although, aku x la experience secara direct ngan kejadia2 begitu, tp bila dah semua org pun kata mcm tu, mungkin ada kebenarannya.

5. Bila baca balik proposal projek ni, aduhai aku rasa cm x mungkin leh siap je dalam tempoh masa dua tahun. mcm panjang je so aku ada gak terpikir sampai bila nak hidup ngan gaji belajar yg ciput ni. bila la nak bantu mak abah sara adik belajar. huhu

hmm.. apa nak buat, dah nasib badan. Ya Allah tabahkan aku, berikan kebijaksaan dan senangkan lah urusan ku semasa aku berbakti pada agama, bangsa dan negara

No comments:

Post a Comment